Losse toegangskaarten

Een los toegangskaartje geeft eenmalig toegang tot de ijsbaan. Als je geen lid bent en je komt op een dag twee keer schaatsen dan koop  je twee keer een toegangskaartje. Daarom is een lidmaatschap voor veel schaatsliefhebbers goedkoper.

Lidmaatschap

Gezinslidmaatschap: € 15,- bij eerste inschrijving en daarna is de jaarlijkse bijdrage € 10 ,-
Individueel lidmaatschap: € 7,50 bij eerste inschrijving en daarna is de jaarlijkse bijdrage € 5,-
Los toegangskaartje 12 jaar en ouder: € 4,-
Los toegangskaartje voor kinderen tot en met 11 jaar: € 2,-

De link naar het aanmeldingsformulier voor het lidmaatschap van IJsclub Oegstgeest staat hier.

Prijzen voor scholen

Scholen: € 1,50 per leerling.
Het totaal aantal toegangskaartjes a € 1,50 dient ter plekke aan de kassa te worden afgerekend.